کد خبر: ۷۲۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
تعداد بازدید: ۲۷۸
نتایج مسابقات تنیس، جام رمضان در شب شانزدهم اعلام شد.
اعلام نتایج رقابت های ورزشی در شب شانزدهم جام رمضانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش  در رقابت های  تنیس بخش بانوان  و دو جدول مقدماتی دیشب نگین اخوان 2 بر صفر سمیه بیات را شکست داد و دلارام جوادی نیا با همین نتیجه از سد مریم  ادیب گذشت.

در تنیس آقایان رده زیر 16 سال آرمان مزینانی 2 بر صفر عباس اسدی را شکست داد و حسام محمودی با همین نتیجه برکیارش ردانی پور غلبه کرد.

در بخش بزرگسالان امید مزینانی 2 بر صفر بهادر جرجانی را شکست داد. دانیال شهبازی و آرین امیر فریدی نیز با همین نتیجه به ترتیب مقابل مجتبی ابوالحسنی نژاد  و عمید ملاحسینی به برتری دست یافتند.

در بسکتبال و بخش نو نهالان تیم پتروشیمی27 بر 26 کیان مهر را مغلوب کرد.

در فوتسال تیم دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی کاربردی به تساوی 2 بر 2 رسیدند. منتظران مهدی 2 بر یک رعد را شکست داد و آتش نشانی 5 بر یک از سد شرکت ویرگو گذشت .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: