کد خبر: ۷۲۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۷
بحران های دیپلماتیک رقم خورده میان قطر و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس باعث شد تا چهره های سرشناس ورزشی نیز به آن واکنش نشان دهند.
ژاوی: به حصر قطر پایان دهیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  "ورزش سه"، یکی از این چهره ها ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا و اسپانیا بود که در سال های گذشته به عنوان کاپیتان السد در لیگ ستارگان قطر به محبوبیتی دو چندان در این کشور کوچک دست یافت.

این بازیکن امروز در گفتگویی با استاد الدوحه نسبت به اتفاقات دیپلماتیک رخ داده در روزهای گذشته میان قطر و کشورهای عربی واکنش نشان داد و گفت:« در ماه رمضان می‌خواهم همه را در جهان عرب به پایان دادن این بحران و رفع حصر قطر دعوت کنم. حصری که می‌تواند روی مردم قطر، خانواده‌ها، فوتبال و ورزش به طور کلی تاثیر بگذارد. امیدوارم راه‌حل سریعی برای این مشکل پیدا شود تا مردم با امنیت زندگی کنند و به اتفاق هم از فوتبال لذت ببریم».

 این صحبت های ژاوی به عنوان یکی از چهره های شناخته شده دنیای فوتبال بلافاصله بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های معتبر دنیا در پی داشت تا جایی که سایت ها اسپانیایی نیز خواسته کاپیتان اسبق بارسلونا را تیتر یک خود کردند و پیرامون شرایط حاکم بر کشورهای حاشیه خلیج فارس گزارش هایی را روی خروجی خود قرار دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: