کد خبر: ۷۲۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۱۵۴
امیر دریادار سیاری:
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در مراسم بدرقه ناوگروه ۴۷ و استقبال از ناوگروه ۴۶ این نیرو گفت: با حضور در بنادر کشورهای خارجی از ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی جلوگیری می کنیم.
با حضور در بنادر کشورهای خارجی از ایران‌هراسی جلوگیری می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در مراسم بدرقه ناوگروه ۴۷ و استقبال از ناوگروه ۴۶ این نیرو گفت: با حضور در بنادر کشورهای خارجی از ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی جلوگیری می کنیم.

دریادار سیاری با بیان اینکه برقراری امنیت برای خطوط مواصلاتی و جلوگیری از ایران هراسی دو ماموریت شفاف ناوگروه های نیروی دریایی راهبردی ارتش است افزود: ما با اقتدار تمام در آب های آزاد و بین المللی حضور می یابیم و نسبت به هر تهدیدی سینه سپر کرده و می کنیم، از هیاهوی دشمنان هراسی نداریم و هرکجا که لازم باشد برای دفاع از مرزها و منافع و منابعمان تا پای جان می ایستیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در ادامه با بیان شاخص های راهبردی بودن این نیرو اذعان داشت: گسترش حوزه مسئولیت، حضور مستمر در دریاها، حفاظت از منافع و منابع در دریاها، ابلاغ پیام صلح و دوستی و انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی به سایر کشورها با پهلوگیری در بنادر آنها، به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان در آب های آزاد و بین المللی همه و همه نشانه راهبردی بودن این نیرو است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: