کد خبر: ۷۲۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۳
جدایی کاوه رضایی برخلاف شایعات هرگز موضوع بی‌اهمیتی نیست.
شرط کاوه رضایی برای تمدید قراردادش با استقلال/ چرخش کاوه به سمت قلعه نویی دور از ذهن نیست!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،باشگاه استقلال پس از اینکه روز گذشته بخش دیگری از حقوق بازیکنان را پرداخت کرد ظاهرا به تمدید قرارداد بازیکنان تاثیرگذار فصل پیش امیدوار شده است اما این موضوع در قبال کاوه رضایی صدق نمی‌کند. طبق آنچه باشگاه استقلال گفته تا کنون 70، 80 درصد از قراردادهای فصل پیش پرداخت شده که این نشان می‌دهد هنوز حقوق بازیکنان به طور کامل در اختیار آنها قرار نگرفته است. یکی از شروط کاوه رضایی در واقع گرفتن همه مطالبات فصل قبل است. مضاف بر آن شماره 9 آبی‌ها از مسوولان باشگاه استقلال طلب 40 درصد از حقوق فصل بعد را هم کرده که این درخواست‌ها مستلزم تامین مبلغی بیش از یک میلیارد تومان است.

 

با توجه به اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال هم علاقه چندانی به حفظ کاوه رضایی ندارد دور از ذهن نیست که این بی‌میلی‌ها سرانجام منجر به جدایی کاوه از استقلال شود. این بازیکن از تیم ذوب‌آهن پیشنهاد دارد. تیمی که سابق در آن بازی می‌کرد. قلعه‌نویی هم صراحتا اعلام کرده به وجود این بازیکن نیاز دارد و استقلالی‌ها باید موضوع پرداخت مطالبات رضایی را جدی بگیرند چون ممکن است این بازیکن با وسوسه‌هایی که از سمت ذوبی‌ها می‌شود در نهایت تصمیم به جدایی بگیرد و استقلال را به سمت تیم سابقش ترک کند. جدایی کاوه رضایی برخلاف شایعات هرگز موضوع بی‌اهمیتی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: