کد خبر: ۷۲۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۵۶۱
مدافع گیلانی سپیدرود با استقلال به توافق مالی نرسید.
ستاره نقل و انتقالات از تور منصوریان پرید/ گزینه آبی در آستانه پیوستن به پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، مدافع سپیدرود رشت پس از ارائه عملکرد خوب و صعود به لیگ برتر فوتبال به همراه این تیم مورد توجه سرخابی‌ها پایتخت قرار گرفت.

 

منصوریان که علاقه شدیدی به جذب بازیکنان جوان دارد قصد داشت مصلح را به جمع آبی‌پوشان بازگرداند. شایان مصلح سه سال سابقه حضور در تیم‌های پایه استقلال را دارد.

 

استقلال پس از جذب سه بازیکن جوان وارد فاز جدیدی از مذاکرات با این مدافع شد که در صحبت‌های او با مسئولان مصلح رقم بالایی را درخواست کرده و همین موجب شده دو طرف راضی به توافق نهایی نشوند.

 

پست تخصصی شایان مصلح، مدافع چپ است، جایی که برانکو یک جای خالی برای تکمیل کردن ترکیب ایده‌آل فصل آینده‌اش کم دارد. حالا پس از عدم توافق آبی‌ها با این مدافع باید دید حرکت پرسپولیس برای جذب این بازیکن چه زمانی جدی می‌شود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: