کد خبر: ۷۲۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۱۹۶
رییس مرکز حفاظت‌ و اطلاعات قوه قضاییه از نمایشگاه کشفیات اداره کل حفاظت‌ و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح بازدید کرد.
بازدید خطیب از نمایشگاه کشفیات حفاظت‌ و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلحبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حجت‌الاسلام ولی‌الله خطیب در جریان این بازدید، یکی از مهمترین وظایف این مرکز را مبارزه با هر نوع فساد، اعمال‌نفوذ، تطمیع و دخالت‌های نامتعارف در اجرای عدالت دانست.

او افزود: این وظایف مهم ایجاب می‌کند همکارانی که در این رابطه مسئولیت دارند با تمام عواملی که خارج از دستگاه قضایی در جهت اقدامات نامتعارف قدم برمی‌دارند با قاطعیت و جدیت مبارزه کنند.

خطیب تاکید کرد: قضات، کارمندان، وکلا و هر کسی که به هر نحوی در اجرای عدالت نقش دارد، خدای تبارک‌ و تعالی را مد نظر قرار دهند؛ زیرا که ایمان می‌تواند عامل محکم و بازدارنده‌ای برای جلوگیری از وسوسه‌های شیطانی باشد.

او تصریح کرد: اگر عوامل تربیتی و فرهنگی را در مجموعه‌های وابسته به قوه قضاییه گسترش و ارتقا بدهیم، می‌توانیم مصونیت خوبی در برابر فساد ایجاد کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: