کد خبر: ۷۲۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۹
یکی از مسئولان باشگاه استقلال هرگونه شایعه مبنی بر جدایی خسرو حیدری و مهدی رحمتی از این تیم را تکذیب کرد.
بندهای جالب در قرارداد خسرو حیدری و مهدی رحمتی/ شایعه جدایی تکذیب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،باشگاه استقلال طي سال‌هاي گذشته در اقدامي عجيب قرارداد دو بازيكن بالاي 30 سال خود (رحمتي و حيدري) را به مدت سه سال تمديد كرد تا اين دو نفر را همچنان در جمع نفرات خويش حفظ كرده باشد ولي بعد از ناكامي مقابل العين و تراژدي‌اي كه رخ داد از مهدي رحمتي و خسرو حيدري به عنوان جداشدگان احتمالي ياد مي‌شود!

 

در همين خصوص يكي از مديران باشگاه پيرامون ميزان قرارداد باقي مانده رحمتي و حيدري در صورت قطعي شدن جدايي آنها به همكارمان گفت: اولاً‌ چنين چيزي كه شما مي‌گوييد گمانه‌زني و شايعه است، از سوي ديگر حتي اگر قرار بر جدايي مهدي و خسرو شود بندهايي در قراردادشان وجود دارد كه مي‌تواند كار را به شكل توافقي و بدون جنجال جلو ببرد. ما اين مسئله را هم لحاظ مي‌كنيم كه خسرو حيدري و مهدي رحمتي ساليان متمادي براي استقلال زحمت كشيده‌اند بنابراين چه قرار بر ماندن باشد و چه حكم بر جدايي آنها، حرمت‌شان بايد در بالاترين حد ممكن حفظ شود. اين دو نفر الگويي براي جوانان استقلال محسوب مي‌شوند و بايد همين‌طور الگو باقي بمانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: