کد خبر: ۷۲۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۳۷۹
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مهاجمین در محاصره نیروهای سپاه و حفاظت هستند و هیچ نماینده ای مجروح نشده است.
هیچ نماینده ای مجروح نشده/ مهاجمان در محاصره نیروهای حفاظتی هستندبه گزارش خبرداغ،اردشیر نوریان در گفت‌وگو با ایلنا درباره فضای مجلس شورای اسلامی، گفت: با وجود اینکه برخی تروریست‌ها خود را به محوطه مجلس رسانده‌اند اما مجلس شورای اسلامی دستور کار خود را ادامه داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: چندین نفر در ساختمان دفاتر نمایندگان ظاهرا حضور دارند که در محاصره نیروهای سپاه و حفاظت هستند اما اینکه از همکاران ما در میان آنها حضور دارند اطلاع دقیقی در دست نیست.

او خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی کار خود را با احتیاط انجام می‌دهند تا آمار تلفات بیشتر نشود و فکر می‌کنم دقایقی دیگر موضوع خاتمه پیدا کند.

نوریان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود در بین مجروحین نمایندگان مجلس نیز حضور دارند، این خبر صحت دارد یا خیر، گفت: هیچ نماینده مجلسی بین مجروحان نیست. مجروحان ظاهرا از تیم حفاظت و امنیت و تعدادی از مراجعین بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: