کد خبر: ۷۲۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۳۲۱
حاجی دلیگانی:
نماینده شاهین شهر وقوع تیراندازی در مجلس شورای اسلامی را محکوم کرد و عوامل آن را مرتبط با امریکا، رژیم صیهونیستی و عربستان دانست.
آمریکا عامل همه فتنه‌ها استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جریان نشست علنی مجلس که به موضوع بررسی گزارش معدن یورت آزادشهر اختصاص داشت، در ابتدای سخنان خود با سر دادن شعارهایی گفت: مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا که عامل همه فتنه‌ها است. مرگ بر رژیم صهیونیستی و مرگ بر رژیم آل سعود که نوکری آنها را می‌کند.

این نماینده اصولگرا بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا سر داد و تعدادی از نمایندگان با او همراهی کردند که در این لحظه مسعود پزشکیان که ریاست مجلس را برعهده داشت، گفت: مگر اتفاق خاصی افتاده است. شما خواهشا در دستور سخن بگویید و به نطق خود را ادامه بدهید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: