کد خبر: ۷۲۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۵
استقلالی‌ها برای جذب داریوش شجاعیان رسما به باشگاه گسترش فولاد نامه زده‌اند.
بمب مدنظر برانکو برای استقلال 1.8 میلیارد آب می‌خورد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،هر سال در فصل نقل و انتقالات چند بازیكن سوژه می‌شوند و باشگاه‌های زیادی به سراغ آن‌ها می‌روند. معمولا هم در چنین مواقعی بازیكنانی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند كه هم از استقلال پیشنهاد دارند هم از پرسپولیس. امسال یكی از بازیكنانی كه چنین شرایطی دارد، داریوش شجاعیان هافبك گسترش فولاد است.

 

مدتی قبل پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب این بازیكن بودند اما دیروز استقلال رسما به باشگاه گسترش فولاد نامه زد تا رضایتنامه این بازیكن را صادر كنند. باشگاه گسترش فولاد هم مخالفتی با انتقال ستاره تیم خود ندارد. فقط آن ها درخواست رقمی بالا دارند كه احتمالا این رقم هر تیمی را از جذب شجاعیان منصرف می كند.


گسترش فولاد یك میلیارد تومان از استقلالی‌ها طلب كرده و گفته كه درصورت پرداخت این رقم، رضایت نامه شجاعیان صادر خواهد شد. این رقم البته فقط برای باشگاه گسترش است و خود شجاعیان هم چیزی حدود 800 میلیون تومان می خواهد و با این حساب باشگاهی كه قصد شجاعیان را دارد باید 1.8 میلیارد تومان هزینه كند كه احتمالا این رقم سنگین، اكثر باشگاه ها از جمله استقلال را منصرف خواهد كرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: