کد خبر: ۷۲۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۴۷۰
با توجه به درخشش سروش رفیعی در پرسپولیس هنوز این بازیکن وضعیت فصل بعد خود را مشخص نکرده است.
روایت عجیب یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس درباره سروش رفیعیبه گزارش خبرداغ،یكی از نزدیكان به باشگاه پرسپولیس برای‌مان ماجرای عجیبی نقل كرد. او گفت: «مدیران باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد در نیم‌فصل با سروش رفیعی، به او پیشنهاد دادند در مورد ماندن طولانی مدت در این تیم فكر كند و اگر به نتیجه رسید، فوراً به مدیران باشگاه اعلام كند تا قراردادش برای یك یا 2 فصل تمدید شود اما سروش تا به حال دست مدیران باشگاه را در پوست گردو گذاشته و هیچ پاسخی به آنها نمی‌دهد. او نه حرفی از ماندن می‌زند و نه صحبت از رفتن می‌كند. از یك سو مدیران باشگاه منتظرند تا اگر سروش خواست بماند، مذاكرات با هافبك‌های بازیساز دیگر را منتفی كنند و از سوی دیگر هراس این را دارند كه یك هافبك جدید بگیرند و پس از آن، سروش بگوید می‌خواهد در این تیم بماند. آن وقت باشگاه مجبور می‌شود با 3 هافبك بازیساز به كارش ادامه دهد و این موضوع كار را خیلی سخت می‌كند.»

 

راست و دروغ این خبر به گردن راوی اما بد نیست بدانید بعد از برد پرسپولیس مقابل لخویا، سروش رفیعی در قطر ماند و سپس خبر رسید با باشگاه السد و یك باشگاه دیگر (گویا العربی) مشغول مذاكره است.

 

البته یك روز بعد، رسانه‌های قطری نوشتند او نمی‌خواهد در این كشور بازی كند و از بوندس‌لیگای 2 و همچنین لیگ یونان پیشنهاد دارد و منتظر تعیین تكلیف از سوی باشگاه‌های اروپایی است. فعلاً هیچ‌كس در مورد آینده سروش رفیعی هیچ اطلاع دقیقی ندارد. 

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: