کد خبر: ۷۲۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۱
حکیمی‌پور در همایش مطالبات اصلاحات از دولت اعتدال:
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اینطور نباشد که برای خفه کردن اعتراضات از خاتمی مایه بگذاریم و از ایشان همه جا هزینه نکنیم و نگوییم آنهایی که در لیست نبودند مشکل داشتند و فساد داشتند.
نباید از خاتمی در هر جایی هزینه کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، احمد حکیمی‌پور در همایش مطالبات اصلاحات از دولت اعتدال گفت: می‌خواهم در این مدت مطالبات خودمان از خودمان را بگویم اصلاحات جریان ریشه‌داری است ما یک جریانی هستیم که فراز و فرودهای زیادی را پشت سر گذاشتیم و تجاربی با هزینه زیاد بدست آوردیم.

او افزود: یک فرد اصلاح‌طلب ویژگی‌هایی دارد از جمله صداقت و شفافیت. اما فرصت‌طلبی، انحصارطلبی، برتری‌طلبی و روحیاتی که منجر به از بین بردن موفقیت ملی می‌شود اینها را تهدید می‌کند. دولت روحانی مدیون جریان اصلاحات است و آن را می‌داند و رویکرد پاسخگویی دارد و باید این را ادامه دهد.

حکیمی‌پور تاکید کرد: در بطن مردم فرهنگ مطالبه‌گری بوجود آمده مردم هر چیزی را به راحتی قبول نمی‌کنند هر وقت احساس موفقیت کردیم ممکن است ضعف‌ها خود را نشان دهند و موفقیت‌ها از دست بدهیم من نگرانی خود را اعلام می‌کنم بخاطر بوجود آمدن برخی  بداخلاقی‌ها در جریان خودمان. خدا نعمت پیروزی را به ما داد و باید آن را قدر بدانیم. صبر و استمرار لازمه تداوم کار جمعی است و لازم است در کل جریان اصلاحات به آن توجه شود.

او خاطرنشان کرد: برای فریب هم کار نکنیم انتظار داریم جریان ما صادقانه و شفاف راجع به چگونگی بستن لیست شورای شهر تهران پاسخگو باشد آیا درست است بدون توجه به نظر فراکسیون اصلاح‌طلبان راجع لیست مجلس تصمیم گرفته شود.

حکیمی‌پور تاکید کرد: این روحیات ممکن است ما را به سال ۸۴ برگرداند و اینطور نباشد که برای خفه کردن اعتراضات از خاتمی مایه بگذاریم و از ایشان همه جا هزینه نکنیم و نگوییم آنهایی که در لیست نبودند مشکل داشتند و فساد داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: