کد خبر: ۷۲۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: ۲۷۵
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌بنا بر آیین‌نامه انتخابات کمیسیون‌های مجلس باید پس از یک سال کامل برگزار شود این هفته امکان برگزاری این انتخابات برای اجلاسیه دوم میسر نیست.
برگزاری انتخابات هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته جاری میسر نیستبه گزارش خبرداغ،سید حسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس اعلام کرد: با توجه به اینکه انتخابات هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در اجلاسیه نخست که سال گذشته برگزار شد در تاریخ ۳۰ خردادماه انجام گرفت و بنا بر آیین‌نامه انتخابات باید پس از یک سال کامل برگزار شود این هفته امکان برگزاری این انتخابات برای اجلاسیه دوم میسر نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره زمان دقیق برگزاری این انتخابات اعلام کرد: هنوز در این‌باره تصمیم‌گیری انجام نشده و قرار است پس از جلسه هیات رییسه کمیسیون که بعدازظهر فردا چهارشنبه برگزار می‌شود در این‌باره تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: