کد خبر: ۷۲۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۲۵۹
مهاجم تیم تراکتورسازی اعلام کرد ظرف یکی، دو روز آینده تکلیفش با باشگاه روشن می‌شود.
تمام پیشنهاداتم را فدای تراکتور کردمبه گزارش خبرداغ ،محمد ابراهیمی یکی از ستاره‌های تراکتورسازی است که تکلیفش با این تیم مشخص نیست. ابراهیمی یکسال دیگر با تراکتورسازی قرارداد دارد اما قرارداد سال دوم او مشروط به توافق مالی است و با توجه به پرداخت نشدن مطالباتش هنوز وضعیتش برای فصل بعد روشن نیست.


ابراهیمی درباره وضعیتش گفت: «من همه جوره در این شرایط سخت با باشگاه راه آمدم و همراه بودم. حتی بخشی از قراردادم را بخشیدم و طلبی که داشتم را نیز قسط‌بندی کردم. مدیرعامل باشگاه و آقای گل‌محمدی در جریان همه چیز هستند.»


وی ادامه داد: «به خاطر تراکتورسازی به هیچ کدام از پیشنهادهایم فکر نکردم و منتظر جواب مدیران باشگاه هستم تا ظرف یکی، دو روز آینده تکلیفم با باشگاه مشخص می‌شود. در غیر اینصورت دیگر من مقصر نیستم.»


باید منتظر ماند و دید ظرف روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره محمد ابراهیمی رخ می‌دهد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: