کد خبر: ۷۲۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۴۳۸
سرپرست تیم ملی والیبال ایران آخرین وضعیت دو بازیکن این تیم را تشریح کرد.
آخرین وضعیت سعید معروف و مجتبی میرزاجانپوربه گزارش خبرداغ ، امیر خوش خبر درباره آخرین شرایط تیم ملی والیبال ایران گفت: ملی پوشان ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه امشب به تهران می رسند و فردا (سه شنبه) استراحت خواهند داشت تا از روز چهارشنبه تمرینات خود را در تهران زیر نظر کادر فنی از سر بگیرند.

 

وی درباره شرایط سعید معروف و مجتبی میرزاجانپور گفت: در کشور ایتالیا چهار بازیکن تیم ایران دچار مشکلات گوارشی شدند که شرایط سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال وخیم تر از سه بازیکن دیگر بود و به همین دلیل در مسابقه برابر لهستان حضور نداشت.

 

سرپرست تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: ظاهرا مشکل این بازیکن برطرف شده اما باید ریکاوری شود و به همین دلیل تحت درمان کامل قرار دارد تا آماده بازی های تهران شود.

 

وی درباره میرزاجانپور نیز گفت: مجتبی شب سختی پست سر گذاشت و به دلیل برخورد دست سامان فائزی با چشمش در بیمارستان بستری شد. چشم چپ این بازیکن تحت عمل جراحی کوچکی قرار گرفت و باید یک هفته تا ۱۰ روز استراحت داشته باشد.

 

خوش خبر با یادآوری اینکه تیم ملی والیبال ایران از روز چهارشنبه تمرینات خود را در تهران آغاز می کند، گفت: فرصت زیادی تا شروع مسابقات هفته دوم نداریم و باید تلاش کنیم که بازیکنان در تمرینات نشاط و شادابی خود را حفظ کنند تا انشاالله با حمایت هواداران بازی های خوبی در هفته دوم لیگ جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی ارائه کنند.

 

وی تاکید کرد: تیم ملی والیبال ایران برای صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی نیاز به برد در مسابقات تهران دارد و کادر فنی و بازیکنان برای رسیدن به این هدف نهایت تلاش خود را خواهند کرد.

 

هفته دوم لیگ جهانی والیبال از روز جمعه ۱۹ خردادماه به میزبانی سه کشور ایران، بلغارستان و فرانسه آغاز می شود.

 

تیم های ملی والیبال ایران، بلژیک، آرژانتین و صربستان در گروه D و در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می روند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: