کد خبر: ۷۲۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
تعداد بازدید: ۳۲۲
رهبر انقلاب در حرم امام (ره):
رهبر انقلاب تاکید کردند: باید حقایقی را که درباره امام و انقلاب گفته شده بگوییم و تکرار کنیم و مجال تحریف را از تحریف کنندگان بگیریم.
باید با تکرار حقایق مربوط به امام و انقلاب مجال تحریف را از تحریف‌کنندگان بگیریمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رهبر معظم انقلاب در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جمع عزاداران حاضر در حرم مطهر امام‌خمینی فرمودند: سلام و درود الهی بر فرزند شایسته نبی مکرم و احیاگر دین نبوی امام بزرگوار که امروز سالگرد رحلت دردناک آن بزرگوار را بزرگ می‌داریم.

ایشان یادآور شدند: بحث امروز بنده عمدتا چند نکته در باب امام بزرگوار و انقلاب است، اگر مجالی ماند سخنانی کوتاه در رابطه با سیاست داخلی و خارجی کشور عرض خواهم کرد.

رهبر انقلاب فرمودند: آنچه که در باب امام و انقلاب که به هم گره خورده‌اند گفته شده است همه مسائل مربوط به امام و انقلاب نیست و ناگفته‌هایی وجود دارد که باید به مرور در ذهنیت جامعه قرار بگیرد.

ایشان خاطرنشان کردند: آنچه که در باب امام و انقلاب گفته شده باید مرور شود و دوباره تکرار شود، اگر حقیقتی دوباره تکرار و مرور نشود گمان تحریف آن به مرور وجود دارد. اکثر شما می‌دانید که انگیزه‌هایی برای تحریف شخصیت امام و انقلاب است، لذا باید حقایقی را که درباره امام و انقلاب گفته شده بگوییم و تکرار کنیم و مجال تحریف را از تحریف کنندگان بگیریم.

آیت‌الله خامنه تاکید کردند:  اگر ملت ما عاشورا را در قرن‌های متمادی با اصرار تبیین و تکرار نمی‌کردند ممکن بود این واقعه از یادها برود یا ضعیف‌تر بیان شود. خطاب من شما جوانها عزیز است؛ علت اینکه جوانها دوران حماسه‌های بزرگ و پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس و حرکت و مجاهدت های بزرگ را ندیده اند، جوانها اینها را شنیده اند و تاریخ است و لازم است بیشتر توضیح داده شود. ذهن جوان‌ها آماج تحریف است و می‌خواهند تاریخ را تحریف کنند.

ایشان فرمودند: رمز پیروزی حرکت امام این بود که توانست بر جوانان تکیه کند و آحاد جامعه را وارد میدان کند و در میدان نگه دارد.

 

ادامه دارد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: