کد خبر: ۷۲۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
تعداد بازدید: ۷۹۶
تحقیر رای ایرانیان توسط دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام؟
عده‌ای دیگری از کاربران نیز تناقضات موضع‌گیری محسن رضایی او در ایام انتخابات باز نشر دادند و نوشتند که او در شب انتخابات مژده قاطع پیروزی رئیسی و رفتن روحانی را داده بود به این خاطر بازنده اصلی این رقابت محسوب می‌شود و تلویزیون با اطلاع از ناراحتی‌های او از نتیجه انتخابات تریبون در اختیارش می‌گذارد.
ماجرای رأی‌دادن فرح پهلوی، گاف محسن رضایی و توفان کاربران توئیترمصاحبه تلویزیونی محسن رضایی که در آن با استناد به یک تصویر جعلی مدعی شد؛ سلطنت‌طلبان برای نفوذ در داخل کشور از روش دموکراسی و صندوق‌های رای بهره می گیرند، بازتاب گسترده در فضای مجازی پیدا کرد. 

به گزارش خبرداغ ،  رضایی در اظهاراتی عجیب حضور گسترده ایرانیان در پای صندوق‌های رای را نشانه ای از نفوذ دشمن ارزیابی کرد. به گونه ای از دیشب تاکنون دهها توئیت و پست انتقادی در شبکه های اجتماعی درج شده است

شماری از کاربران اظهارات رضایی را نقض آشکار بیانات رهبر انقلاب ارزیابی کرده و یادآوری کردند که مراجع ارشد نظام رای همه ایرانیان و حتی منتقدان نظام را که به خاطر کشور پای صندوق‌ها آمدند، ارج نهادند بنابراین هیچ کس حق اهانت و تحقیر رای ایرانیان مقیم خارج و هموطنان عاشق در آن سوی مرز را ندارد. برخی از کاربران نیز گفتند که سخن رضایی نسخه دیگری از همان نظرات رئیسی  و تقسیم‌بندی آرای مردم به حلال و حرم و پاک و ناپاک است.

عده‌ای دیگری از کاربران نیز تناقضات موضع‌گیری محسن رضایی او در ایام انتخابات باز نشر دادند و نوشتند که او در شب انتخابات مژده قاطع پیروزی رئیسی و رفتن روحانی را داده بود به این خاطر بازنده اصلی این رقابت محسوب می‌شود و تلویزیون با اطلاع از ناراحتی‌های او از نتیجه انتخابات تریبون در اختیارش می‌گذارد.

گفتنی است که محسن رضایی در برنامه نگاه یک تلویزیون گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند از طریق دمکراسی در ایران نفوذ کنند، به همین خاطر در انتخابات اخیر، در خارج کشور همه برای رای دادن صف می‌کشند و حتی"فرح پهلوی هم رای می‌دهد"!!

وقتی مجری  به او گوشزد کرد که آن تصویر آرشیوی و غیر‌واقعی است او به توجیه و پافشاری دوباره بر نظر خویش پرداخت و گفت‌: اگر هم رای نداده، در انتخابات بعدی رای می‌دهد!! (برنامه گفتگوی ویژه شبکه دو، شنبه شب سیزدهم خرداد ۹۶)

تصویر جعلی‌ رای دادن فرح دو هفته پیش منتشر شد و همه رسانه‌ها بر کذب و جعلی بودن آن گواهی دادند.

منبع: ایران‌آنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
0
متاسفانه اقای رضایی از شکستهای گذشته انتخابات و ارای پایینش ونه مردم به ارای یک نظامی، درس عبرت نگرفتند. ایشان از تغییر عقاید و گرایشات چپی قوم وطایفه اش که حتی به فرزندانش رسوخ کرده است،عاجز ندبنابراین چگونه می خواهند بنابه سخنان قبلیشان، جوانان را از ارمانهای انقلاب آگا ه سازند؟ وقتی فرزند مرحومشان که همیشه درجلسات درکنارشان بودند، درآمریکا به آقا امام وانقلاب توهین سنگینی می کنند واطلاعات محرمانه را تقدیم شیاطین می نمایند ، چگونه وبا چه رویی از اصول گرایی حرف میزنند. حقیر هم از۱۵سالگی در جبهه بوده ام اما این سابقه مصونیتی برایم ایجاد نمی کند که خودم به آحاد مردم توهین کنم واهل بیتم هم بدتربن کارهای شکننده را به نظام روا دارند! اگر یک فرد عادی درجامعه چنین اوصافی داشت وقصد شرکت در انتخاباتی را داشت ایا به خاطر اعمال نزدیکانش تایید می شد؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: