کد خبر: ۷۲۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
تعداد بازدید: ۳۰۳
بهرام قاسمی:
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: تروریسم ثبات و امنیت افغانستان و منطقه را هدف قرار داده است.
تروریسم ثبات و امنیت افغانستان و منطقه را هدف قرار داده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهرام قاسمی با اشاره به حملات انتحاری مجدد در افغانستان و به خاک و خون کشیدن ده‌ها انسان بی‌گناه دیگر توسط تروریست‌های افراطی گفت: انجام عملیات پی در پی گروه‌های تروریستی و افراطی علیه مردم مظلوم افغانستان نشان از برنامه‌ریزی آمران، عاملان و حامیان تروریسم برای برهم زدن ثبات و امنیت در افغانستان دارد که ضروری است همه احزاب، گروه‌ها و شخصیت های صلح‌طلب در کنار دولت و ملت افغان، ضمن حفظ آرامش، در برابر توطئه‌ها هوشیار باشند.

او افزود: امروز شرایط منطقه ایجاب می‌کند اولویت اول همکاری همه کشورها باید ریشه‌کنی تروریسم و افراط‌گرایی باشد و در این راه جمهوری اسلامی ایران دست همه کسانی را که صادقانه و مسئولانه خواهان ریشه‌کنی این پدیده شوم و بلیّه قرن هستند، به گرمی می‌فشارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: