کد خبر: ۷۲۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۴۱۳
استقلال در تعطیلات زمستانی برای اساس رای صادره از سوی فیفا از جذب بازیکن محروم شده بود و حتی در ادامه نتوانست از سهمیه ی فیفا هم استفاده کند.
شوک در اردوگاه آبی/ استقلال دوباره از جذب بازیکن جدید منع شد!به گزارش خبرداغ ، با توجه به اینکه تعطیلات تابستانی از راه رسیده و از سویی باشگاه استقلال در ماه های گذشته تلاش وافری برای پرداخت بدهی ها داشت انتظار می رفت باب مذاکره با بازیکنان جدید آغاز شود و در نهایت شاهد عقد قرارداد استقلال با بازیکنان با کیفیت باشیم. به خصوص در این مقطع که استقلال با شکست 6-1 در برابر العین نشان داد که تا چد در بازی های بین المللی ضعیف است!

 

اما باز هم استقلال از جذب بازیکن جدید محروم است! این بار رایی از سوی فیفا صادر نشده است. رای صادره مبنی بر عدم جذب بازیکن داخلی است. 

 

افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به این سوال که چرا برای فصل آینده بازیکن نمی گیرید، گفت: « فعلا از وزارت ورزش به من دستور داده‌اند تا زمانی که تکلیف هیئت مدیره باشگاه و اعضای جدید آن مشخص نشده بازیکن نگیرم.»

 

این دیگر از آن دسته از اتفاقات عجیب است که فقط در فوتبال ایران رخ می دهد. 

 

لیگ برتر قرار است از اواخر تیر ماه شروع شود و اگر قرار باشد استقلال از 27 خرداد با همه ی نفرات قدیم و جدید استارت بزند باز هم دیر است چه رسد به اینکه بخواهد زمان را در فصل نقل و انتقالات بر اساس دستور العمل وزارت ورزش و جوانان از دست بدهد. 

 

زمان برای استقلال به سرعت در حال سپری شدن است و در حالی که همه ی تیم ها یارگیری را آغاز کرده اند و حتی قراردادهایی نیز امضاء کرده اند استقلال اجازه جذب بازیکن جدید را ندارد. چرایی اش را باید افتخاری بیشتر توضیح دهد و بگوید هدف وزارت ورزش و جوانان از این کار چه بوده است.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: