کد خبر: ۷۲۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
تعداد بازدید: ۲۶۹
وکیل قاتل ستایش قریشی:
وکیل قاتل ستایش قریشی گفت: پرونده راجع به مهرالمثل و ارش‌البکاره مفتوح است و روز سه‌شنبه به شعبه هفتم دادگاه کیفری‌یک استان‌تهران احضار شده‌ایم.
سه‌شنبه به موضوع مهرالمثل و ارش البکاره پرونده ستایش قریشی رسیدگی می‌شودبه گزارش خبرداغ،مجتبی فرح بخش در گفت‌و‌گو با  ایلنا در مورد آخرین وضعیت پرونده قاتل ستایش‌قریشی گفت: راجع بحث تجاوز به عنف و قتل، حکم قصاص و اعدام صادر شده است که این احکام به فاصله کمی توسط دیوان‌عالی‌کشور تایید شده است.

وکیل قاتل ستایش قریشی با اشاره به اینکه پرونده راجع به مهرالمثل و ارش البکاره مفتوح است خاطر نشان کرد:  احضاریه‌ای برای من و موکل بنده آمده که روز سه‌شنبه در شعبه هفتم دادگاه کیفری‌یک استان‌تهران حضور یابیم. در ابلاغیه دلیل احضار ذکر نشده اما به نظر راجع به همین مساله باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: