کد خبر: ۷۲۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۸۶
طبق ادعای توفیقی؛
دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد نه منصوریان از این تیم می رود و نه مهدی رحمتی.
منصوریان ماندنی شد/ رحمتی تا دو فصل دیگر کاپیتان استقلال استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بعد از شکست 6- یک استقلال در برابر العین زمزمه هایی مبنی بر برکناری علیرضا منصوریان و جانشینی یک مربی خارجی به گوش رسید. به خصوص که عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به این خاطر به وزیر ورزش و جوانان تذکر داد.

 

در این بین انتقاداتی هم از مهدی رحمتی شد که به عنوان دروازه بان اصلا عملکرد خوبی در بازی با العین نداشت و نقش پر رنگی در ثبت این نتیجه ایفاء کرد. 

 

اما به نظر نمی رسد باشگاه استقلال اراده ای برای انجام این کار داشته باشد و بخواهد به خاطر این شکست بد که شاید در تاریخ باشگاه استقلال و حتی فوتبال ایران بی سابقه بوده دست به تصمیم تازه ای بزند. 

 

در روزهای اخیر پندار توفیقی – دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال به حمایت از علیرضا منصوریان برخاسته و اذعان داشته نه علیرضا منصوریان استقلال را ترک خواهد کرد و نه مهدی رحمتی چون هر دو قرارداد دو ساله دارند و در استقلال می مانند. پندار توفیقی حتی به این نکته هم اشاره داشته مهدی رحمتی در دو فصل آینده هم کاپیتان تیم استقلال خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: