کد خبر: ۷۲۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۲۵۷
خبرگزاری میزان از فهرست خروجی های استقلال رونمایی کرده است.
لیست خروج استقلال مشخص شد: این 4 نفر!به گزارش خبرداغ ،بعد از شکست سنگین استقلال مقابل العین و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، علیرضا منصوریان به دنبال خانه تکانی اساسی در تیمش است و می خواهد با کنار گذاشتن یکسری از شاگردانش و جذب بازیکنان جدید، تیمی قوی برای فصل آینده ببندد.

 

خبرگزاری میزان از فهرست خروجی های استقلال رونمایی کرده که نام هرایر مگویان، وریا غفوری، محسن کریمی و پادوانی در آن دیده می شود. جدایی غفوری از استقلال با توجه به عملکرد ضعیفش جلوی العین، قطعی به نظر می رسد. درباره پادوانی و مگویان هم گویا منصوریان می خواهد با کنار گذاشتن این دو بازیکن هم دو جای خالی برای جذب بازیکن خارجی در ترکیب تیمش باز کند هم اینکه از پژمان منتظری به عنوان زوج رابسون در فصل آینده استفاده کند. محسن کریمی هم البته خودش تمایلی برای ماندن در استقلال ندارد چرا که در این فصل، فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی پیدا نکرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: