کد خبر: ۷۲۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۲۵۳
دادستان عمومی و انقلاب کرج از دستگیری دو متهم جعل و غصب عنوان ماموران اطلاعاتی و پلیس مواد مخدر خبر داد.
دستگیری دو متهم جعل و غصب عنوان ماموران پلیسبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،حاجی رضا شاکرمی  با اعلام این خبر گفت: متهمان با معرفی خود به عنوان ماموران اداره اطلاعات و پلیس مواد مخدر اقدام به متوقف ساختن خودروهای مدل بالا و سرقت از آنان می‌کردند.

دادستان کرج افزود:متهمان اقدام به سرقت بیش از پنج دستگاه خودرو مدل بالا به همراه کلیه اسناد و مدارک کرده و البته در چند مورد نیز در سرقت های خود ناکام بوده‌اند.

 او افزود:پس از اخذ گزارش‌هایی در خصوص اقدامات این دو مجرم و تشکیل پرونده در شعبه ۲۲ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک کرج و صدور دستور قضایی، با اقدامات فنی و پلیسی انجام شده، متهمان دستگیر و خودروهای سرقت شده نیز کشف و تحویل مالکان شد.

به گفته دادستان کرج هر دو متهم با قرار بازداشت موقت و به اتهام مشارکت در سرقت مسلحانه،مشارکت در آدم ربایی و غصب عنوان  روانه زندان شده و دستورات قضایی جهت شناسایی دیگر شکات احتمالی و دستگیری دیگر متهمان صادر شده و در حال پیگیری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: