کد خبر: ۷۲۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
تعداد بازدید: ۵۶۴
استقلال برای تمدید قرارداد ستاره های خود با مشکل مواجه شده است.
تصمیم جنجالی ستاره‎‌های استقلال؛ به‌خاطر تیم ملی باید از استقلال برویمبه گزارش خبرداغ ، استقلال فصل را با کسب نایب قهرمانی لیگ و حذف از لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی به پایان رساند تا عملکرد این تیم چندان رضایت بخش نباشد.

 

هواداران این تیم معتقدند استقلال باید در نقل و انتقالات بازیکنان مفیدی جذب کند و البته توقع دارند ستاره های تاثیرگذار این تیم نیز ماندنی شوند.

 

با این حال اکثر بازیکنان موثر قراردادشان رو به اتمام است و در سال منتهی به جام جهانی هیچکدام هم به تیم ملی دعوت نشده اند.

 

این مسئله می تواند کار باشگاه برای تمدید قرارداد نفراتی مثل امید ابراهیمی، وریا غفوری و کاوه رضایی را سخت کند چراکه بعید نیست به خاطر از دست ندادن جام جهانی تصمیم به حضور در تیمی دیگر (احتمالا خارجی) بگیرند.

 

از سوی دیگر نفراتی مثل رحمتی و  حیدری که سن شان بالا رفته و مورد نقد زیادی واقع شده اند دو سال دیگر با باشگاه قرارداد دارند!

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: