کد خبر: ۷۲۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۳۵۷
باخت سنگین به العین حالا حالاها دست از سر استقلال برنخواهد داشت و تبعات آن گریبان این تیم را خواهد گرفت.
4 اثر ویرانگر باخت سنگین به العین روی آبی‌ها/ استقلال رو به نابودی؟به گزارش خبرداغ ،استقلال تهران در یکی از بدترین شبهای تاریخ این باشگاه با 6 گل مغلوب العین امارات شد. جدای از سنگینی شکست و ناراحتی هواداران و دوستداران این تیم باخت مذکور می‌تواند عواقب دنباله‌دار و بدی به همراه داشته باشد و تا سال‌ها روی استقلال تاثیر بگذارد.

تاثیراتی که باخت به العین روی استقلال می‌گذارد:

1. مسئولان باشگاه برای جبران این نتیجه روی به خریدهای پر سر و صدا خواهند آورد تا افکار عمومی را به این ترتیب تحت تاثیر قرار دهند. با اتخاذ این رویه جوانگرایی در باشگاه استقلال به دست فراموشی سپرده خواهد شد. به عنوان مثال، خرید بازیکنان پا به سن گذاشته‌ای که تنها برای یک نیم‌فصل و در نهایت یکی دو فصل توان بازی دارند متداول خواهد شد. استقلالی‌ها باید این را مد نظر داشته باشند که باخت سنگین به العین نتیجه‌ی این سیاست بود، نه بعکس. به عنوان مثال بازیکنی چون جپارف که 35 سال سن دارد به چه درد استقلال می‌خورد؟ شاید وی یک فصل بتواند به کار استقلال بیاید، ولی موجب تباه شدن فوتبال اسماعیلی و حقدوست و ... خواهد شد.

2. چند تن از بازیکنان شاخص استقلال که سطح مربیگری و مدیریت باشگاه برایشان روشن شده ساز جدایی کوک خواهند کرد و از این تیم جدا خواهند شد. کاوه رضایی و امید ابراهیمی که به همراه رابسون بهترین بازیکنان استقلال هستند در زمره‌ی این بازیکنان قرار دارند.

3. اعتماد هواداران به منصوریان مخدوش شده است. او نه در لیگ موفق بود، نه در جام حذفی و نه در لیگ قهرمانان آسیا. علاوه بر این شکست سنگین به العین او را در دسته‌ی مربیانی قرار می‌دهد که امکان بازگشت به استقلال را ندارند. به عنوان مثال، مظلومی پس از 4 گله شدن در دربی این شانس را (شاید برای همیشه) از دست داد که روزی دوباره سرمربی استقلال شود. بعید است در فصل آینده از بازی‌های استقلال چون امسال استقبال شود. هواداران مبهوت و ناامیدند.

4. منصوریان از این پس محافظه‌کارتر خواهد شد. او دوست ندارد که دوباره چنین شکستی را تجربه کند. چون در آن صورت به درهای خروجی باشگاه نزدیک خواهد شد. بنابراین احتمالاً شاهد اتخاذ روش‌های هر چه تدافعی‌تر از سوی او خواهیم بود. این احتمال در بازی‌های بزرگ این تیم در فصل آینده بیشتر است، در برابر تیم‌هایی چون سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی و در لیگ قهرمانان فصل بعد.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: