کد خبر: ۷۲۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۷
وزیر بهداشت :
وزیر بهداشت گفت: تب کریمه کنگو مهار شده است و تمامی مراکز درمانی آماده باش هستند.
تب کنگو مهار شده است/ تمامی مراکز درمانی آماده‌باش هستندبه گزارش خبرداغ ، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره کنترل و مهار تب کریمه کنگو که مدتی است در کشور شایع شده با بیان این که وزارت بهداشت تمامی تمهیدات لازم را انجام داده است، گفت: وزارت بهداشت  هماهنگی لازم را در این رابطه با سازمان دامپزشکی و واحدهای بهداشتی دارد.

او خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری کار اطلاع‌رسانی انجام شده و باید ادامه پیدا کند تا مردم آمادگی لازم را به دست بیاورند.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی‌ در ادامه با اشاره به اینکه برای مقابله با این بیماری هماهنگی و همکاری لازم است، عنوان کرد: تمامی مراکز بهداشتی و درمانی آماده‌باش هستند و فکر می‌کنم در ظرف هفته‌های آینده مشکل جدی وجود نداشته باشد.

او تاکید کرد: تب کریمه کنگو مهار شده و مردم نباید نگرانی داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: