کد خبر: ۷۲۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۸۴
سخنگوی قوه‌قضاییه:
معاون اول قوه‌قضاییه با بیان اینکه پرونده رییس دولت‌های نهم و دهم در دادگاه مطرح است، اظهار کرد: هنوز رسیدگی به این پرونده به اتمام نرسیده است.
رسیدگی به پرونده احمدی‌نژاد به پایان نرسیده / قوه‌قضاییه دوست دارد این پرونده را به انجام برساندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،اژه‌ای در پاسخ به اینکه رئیس مجلس بیان کرده در رسیدگی به پرونده مسئولان گذشته تعجیل شود آیا پرونده رئیس دولت نهم و دهم هم در دستور کار است گفت: قوه قضائیه دوست دارد که این پرونده را به انجام برساند و برخی از پرونده‌ها در تحصیل دلیل برای اثبات یکسان نیست و پرونده‌ای نیاز به کارشناسی دارد و برخی هم ندارند و پرونده احمدی‌نژاد به پایان نرسیده و در دادگاه در دست رسیدگی است. بر حسب قانون باید مستقیماً به دادگاه می‌رفته و هنوز پرونده به اتمام نرسیده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: