کد خبر: ۷۲۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۱۹
عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: برای گزینه شهرداری اکنون در حال تنظیم نظام‌نامه هستیم و تا این امر صور ت نگیرد نمی‌توان به مسائل دیگر پرداخت.
تنظیم نظام‌نامه گزینه شهرداری تهران در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبانبه گزارش خبرداغ ،سیدمحمود میرلوحی در گفت‌وگو با ایلنا درباره تصمیم‌گیری شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مورد گزینه شهرداری تهران گفت: برای گزینه شهرداری اکنون در حال تنظیم نظام‌نامه هستیم و تا این امر صور ت نگیرد نمی‌توان به مسائل دیگر پرداخت. 

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در ادامه افزود: قبل از انتخابات صحبتی درباره گزینه شهرداری مطرح نشده است.

او در رابطه با گام چهارم اصلاح‌طلبان گفت: اولین قدم در گام چهارم باید این باشد که لطف و اعتماد مردم را مورد توجه قرار دهیم و با برنامه‌ریزی تا دو سال آینده برای انتخابات مجلس اعتماد مردم را افزایش داده و آن را از دست ندهیم.

میرلوحی خاطرنشان کرد: بنابراین باید رابطه‌مان با بدنه جامعه افزایش یابد و امانت‌دار خوبی باشیم  لذا در شهرهای بزرگ مردم در زمینه شورای شهر به ما اعتماد کردند و باید قدم بزرگی برای آبادانی، بهبود و سازندگی در شهرها و روستاها  فراهم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: