کد خبر: ۷۲۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳
تعداد بازدید: ۲۰۰
کدخدایی در جمع خبرنگاران:
سخنگوی شورای نگهبان از اعلام نظر این شورا درباره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور خبرداد.
نظر شورای نگهبان درباره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عباسعلی کدخدایی در جمع خبرنگاران از اعلام نظر شورای نگهبان درباره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور خبر دادو گفت: شورای نگهبان شکایت‌های صورت گرفته در مورد انتخابات ریاست جمهوری را جمع بندی کرده است. گزارش‌هایی که رسیده بود بررسی شد. برخی از آن شکایات لازم بود برای قوه‌قضاییه  ارسال شود که این کار صورت گرفته است.

سخنگوی شورای نگهبان با تاکید براینکه جمع‌بندی‌ها امروز به وزارت کشور اعلام شد، ادامه داد: شکایت‌های مختلفی را در رابطه با دیر رسیدن تعرفه ها، کمبود تعرفه‌ها، تاخیر در بازگشایی شعب، تبلیغات به نفع برخی نامزدها و یامخدوش بودن برخی تعرفه‌ها مطرح بود که تک تک آن موارد توسط کارشناسان بررسی و گزارش آن خدمت اعضای شورای نگهبان اعلام شد.

او ادامه داد: اعضای شورای نگهبان در برخی از موضوعات تشخیص‌شان این بود که این مسائل تخلف است و باید به مراجع قضایی برود که این کار در حال انجام است. برخی از موضوعات نیز در همان روز رای‌گیری مورد بررسی قرار گرفت. برخی از گزارش‌ها نیز با واقعیات منطبق نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: