کد خبر: ۷۲۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۴۳۰
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: العین واقعا در همه زمینه‌ها نسبت به استقلال برتری داشت و چه بسا اگر استقلال در برخی صحنه‌ها خوش‌شانس نبود نتیجه از این هم بدتر می‌شد.
استقلال خوش شانس بود که فقط 6 گل خورد/ العین از همه نظر برتر بودبه گزارش خبرداغ ، علی لطیفی در خصوص شکست سنگین استقلال مقابل العین امارات اظهار داشت: من اعتقاد دارم قبل از هر چیز باید یک خدا قوت به مجموعه باشگاه استقلال، کادرفنی و همه کسانی که در طول یک فصل اخیر برای این تیم زحمت کشیدند گفت و همچنین از تماشاگرانی که به خوبی در یک فصل اخیر حامی باشگاه بودند تشکر کرد. اما در خصوص شکست استقلال واقعیت امر این است که حتی در دیدار رفت و با وجود پیروزی استقلال نیز من اعتقاد داشتم شرایط خوبی نداشتیم و کاملا‌ ضعف‌های تیم مشهود بود. تنها دلخوشی ما در دیدار رفت مهار عمر عبدالرحمن بود.

 

وی تصریح کرد: حقیقتا قبل از بازی برگشت می‌دانستم استقلال بازی سختی خواهد داشت و این نیز به این دلیل بود که العین مقابل ذوب‌آهن بسیار منظم بازی کرد و از بازیکنان خلاقی بهره می‌برد.درست است که بازیکنان اصلی استقلال در خط میانی که یکی از مهمترین خطوط یک تیم در فوتبال هستند حضور نداشتند اما من معتقدم با حضور این بازیکنان نیز العین مقابل استقلال برنده می‌شد. العین از هر حیث از استقلال سرتر بود و در خطوط سه گانه  مقابل نماینده فوتبال ایران برتری داشت.



بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با تمجید از عمر عبدالرحمن و نقش این بازیکن خاطرنشان کرد: شب گذشته عمر عبدالرحمن در پیروزی العین نقشی بسیار موثری داشت. این بازیکن باز هم نشان داد فراتر از فوتبال آسیا است و علاوه بر دو گلی که زد، در گل ششم پاسی ارسال کرد که فقط از عهده بازیکنان همچون لیونل مسی بر می‌آید. العین واقعا در همه زمینه‌ها نسبت به استقلال برتری داشت و چه بسا اگر استقلال در برخی صحنه‌ها خوش‌شانس نبود نتیجه از این هم بدتر می‌شد. استقلال کاملا از هم پاچیده بود و کاری از دست کسی بر نمی‌آمد. استقلال علاوه بر 6 گلی که دریافت کرد، دو بار نیز دیرک دروازه‌اش به لرزه درآمد و چند توپ را نیز رحمتی مهار کرد.

 

لطیفی در پاسخ به این سوال که ترکیب ابتدایی استقلال بیش از حد دفاعی چیده نشده بود، گفت: همیشه تیم‌ها و مربیان ملی در بخش‌‌های دیگر فوتبال یک کشور به ویژه لیگ برتر تاثیرگذار هستند . متاسفانه با حضور کی‌روش در فوتبال ایران ما یک مقدار از طبیعت هجومی فوتبال خود فاصله گرفتیم و در عین حال مشکلات دفاعی فوتبال ما اصلاح شده است. ما هنوز یاد نگرفتیم کجا و چگونه باید با این سبک فوتبال بازی کنیم. سبکی که تیم ملی ما مقابل آرژانتین بازی کرد قطعا در مقابل تیم‌های آسیایی جوابگو نیست. اینکه توپ را به حریف بدهیم و  زمین را بگیریم در مقابل تیم‌های باشگاهی آسیایی تاثیرگذار نیست و در بازی شب گذشته نیز دفاع مطلق استقلال جواب نداد. تا قبل از گل اول العین نیز بازی کاملا در اختیار این بود و استقلال فقط دفاع می‌کرد.



وی تاکید کرد: این شکست چیزی از ارزش‌های علیرضا منصوریان و بازیکنان استقلال کم نمی‌کند و ما فراموش نمی‌کنیم این استقلال همان تیمی بود که در نیم فصل نخست بسیار ضعیف و شکننده بود اما در نیم فصل دوم با تلاش منصوریان و تیم فنی‌اش و همچنین حمایت هوادارانش پوست انداخت و در نهایت نایب قهرمان شد. ما باید بپذیریم تیم‌های باشگاهی ما از تیم‌های آسیایی عقب افتاده و نشان دهنده این موضوع نیز نتایج باشگاه‌های ما در سالیان اخیر در لیگ قهرمانان آسیا است.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: باید بپذیریم ما حداقل در بحث باشگاهی از آسیا عقب افتادیم هر چند در بحث ملی نیز چند دهه است ما قهرمان آسیا نشدیم. تنها باید دلخوش باشیم که در آستانه راهیابی به جام جهانی هستیم و این نیز در حالی است که از آسیا تعداد تیم‌های بیشتری در جام جهانی حاضر می‌شوند و کار راحت‌تر شده است. متاسفانه ما هنوز نمی‌توانیم از استعدادهای وحشتناک فنی خود به خوبی استقاده کنیم .

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: