کد خبر: ۷۲۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۲۱۵
نماینده مردم پاکدشت:
نماینده مردم پاکدشت خواستار پخش ربنای شجریان در ماه رمضان از صداوسیما شد.
مردم توقع پخش ربنای شجریان از صداوسیما را دارند/ تقسیم آرای مردم به حلال و حرام توهین به مردم استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد قمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: عامه مردم از صدا و سیما توقع دارند صدای ملکوتی ربنای آقای شجریان از تلویزیون پخش شود. با توجه به مشتاق بودن تمامی مردم نمی‌دانم چرا صدا و سیما از پخش آن امتناع می کند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مردم به مناسبت حضور پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور افزود: از رئیس جمهور منتخب درخواست می کنم که برای سفر به شرق استان تهران آماده شوند چرا که مردم مشتاق دیدار ایشان و رفع مشکلاتشان هستند.

او با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر ادامه داد: ظاهراً برخی دستگاهی دارند که نشان می دهد رأی مردم حلال است یا حرام و برهمین اساس جامعه را تقسیم‌بندی می‌کنند. این اظهارات توهین به مردم است و بنده به سهم خود از مردم برای حضور پرشور در انتخابات تشکر می کنم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر ترامپ به عربستان و دیدار با سران مرتجع این کشور گفت: سفر ترامپ در واقع حیف و  میل بیت المال، دوشیدن بیت المال مسلمین، ایجاد هزینه برای مسلمانان نتیجه دیگری نداشته است در حالی که بسیاری از مردم دنیا از فقر و محرومیت رنج می برند آیا پرداخت ۵۰۰ میلیارد دلار توسط دولت عربستان به آمریکای جنایتکار جایز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: