کد خبر: ۷۲۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴
تعداد بازدید: ۳۳۳
توفان شدید از نوع درجه هشداری نارنجی و خطر بالا با بارش سنگین رگبار که مسکو و مناطق اطراف پایتخت را به هم ریخت افزون بر وارد کردن خسارت های سنگین، 11 کشته و 40 مجروح بر جای گذاشت.
11 کشته و 40 زخمی در توفان مسکوبه گزارش خبرداغ ، ناآرامی هوا که از صبح امروز (دوشنبه) پیش بینی و هشدار آن داده شده بود و بعد از ظهر با وزش باد شدید آغاز شد، به هم ریختگی ترافیک شهری، آب گرفتگی، اختلال در رفت و آمد و همچنین سلب امکان تردد رهگذران را در پی داشت.

شدت وزش باد و بارندگی ها به حدی بود که خودروها در برخی مناطق امکان تردد نداشتند و ترافیک های سنگینی در بسیاری از مسیرهای شهری مسکو و اطراف حاکم شد.

همچنین براساس اعلام شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه و خبرگزاری ایتارتاس ماموران دادستانی در حال بررسی موضوع مرگ11 نفر و 40 زخمی در واقعه توفان هستند و دلایل مرتبط با سقوط یا افتادن اجسام را بررسی می کنند. 

توفان همچنین سبب از ریشه در آمدن تعداد زیادی درخت، کنده شدن تابلوها و چراغ های راهنمایی و رانندگی، ایستگاه اتوبوس و همچنین آسیب دیدن شمار زیادی خودرو شد. 

با توجه به گستردگی آسیب ها، گروههای امدادی و ماموران شهرداری در حال پاکسازی خیابان ها و معابر شهری هستند.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: