کد خبر: ۷۲۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۳۱۲
معاون شهردار تهران گفت: هیچ استخدام جدیدی در شهرداری صورت نگرفته و تنها تبدیل وضعیت کارمندان از قردادی به ثابت و نیز از شرکت های قردادی به شرکت هادیان شهر صورت گرفته است.
واکنش معاون قالیباف به استخدام‌های شهرداری و تبدیل وضعیت 7000 نفربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، ناصر امانی در سیصد و چهل و هشتمین جلسه شورا در پاسخ به تذکرات اعضا پیرامون موضوعاتی نظیر واگذاری شهروند به بانک شهر و استخدام نیروهای جدید گفت : هیچ استخدام جدیدی صورت نگرفته است .

وی ادامه داد : در حال حاضر تبدیل وضعیت کارمندان بر طبق آزمون برگزار شده سازمان اداری و استخدامی در دستور کار است و نیز تبدیل قرارداد 7 هزار نفر از کارمندان به قرارداد هادیان شهر . با این حال قویا استخدام نیروهای جدید را تکذیب می کنم .

امانی با در تشریح تبدیل وضعیت 7 هزار نفر از کارمندان نیز گفت: برای این امر نیز در بودجه سال جاری پیش بینی های لازم صورت گرفته و این امر مصوبه دارد. بر این اساس کارمندانی که با شرکت هایی نظیر مهیمن پوش قرارداد داشته اند و زیر مجموعه شهرداری بوده اند قراردادشان به هادیان شهر تبدیل وضعیت شده و ازاین به بعد یک شرکت طرف قرارداد با کارمندان خواهد بود .

امانی همچنین پیرامون استخدام 4200 نفر در مترو نیز گفت : بیش از 2 هزار و اندی از این افراد در قالب شرکت های که با مترو قرارداد داشته اند فعالیت می کرده اند و شرکت مترو خود طرف قرار داد این افراد شد.

معاون شهردار همچنین در خصوص واگذاری شهروند به بانک شهر گفت : هنوز در تعیین قیمت واگذاری شهروند و شهر آفتاب به بانک شهر به توافق نرسیده ایم و هر زمان که قیمت نهایی شد هماهنگی های لازم با هیات اجرایی صورت خواهد گرفت .

بنا براعلام روابط عمومی شورای شهر امانی همچنین پیرامون واگذاری پردیس متروی تهران پارس گفت: تهاتر املاک یکی از راه های تامین بودجه غیر نقد است که این امر در بودجه سنواتی شهرداری آمده است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: