کد خبر: ۷۲۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۹۲
با نگاه به نام‌هایی که برانکو در لیست خریدهای خود گنجانده عیار بازیکنان مورد علاقه‌ی وی به دست می‌آید.
خریدهای جدید در سبد سرخپوشان/ برانکو به دنبال انتقال 2 آچار فرانسه جدید به پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس به دنبال استخدام سیامک نعمتی است و در نظر دارد وی را به جمع نفرات خود اضافه کند.

 

این بازیکن در مصاحبه‌ای اعلام کرد که توانایی بازی در دو پست هافبک بازیساز و هافبک چپ را دارد. به این ترتیب برانکو با یک تیر دو نشان خواهد زد: در صورتی که سروش رفیعی از جمع قرمزها جدا شود نعمتی می‌تواند در میانه‌ی میدان بازی کرده و نقش رفیعی را ایفا کند. علاوه بر این برانکو می‌تواند مسلمان را به جای رفیعی بگذارد و نعمتی را به کناره‌ی سمت چپ منتقل کند.

 

برانکو فصل گذشته نیز این کار را در خط دفاعی با حسین ماهینی کرد و از او در سه پست دفاع راست، دفاع چپ و دفاع میانی استفاده کرد.

 

ظاهرا بازیکنانی که به آچار فرانسه مشهور هستند برای ورود به پرسپولیس اولویت دارند و برانکو علاقه‌ی زیادی به چنین بازیکنانی دارد. چنین وضعی برای سعد ناطق هم وجود دارد. این بازیکن هم توانایی بازی در چند پست را دارد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: