کد خبر: ۷۲۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۳
چشم همه هواداران فوتبال کشورمان به دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوخته شده است.
فکر می‌کنید کدام تیم ایرانی صعود کند؟ استقلال، پرسپولیس یا استقلال خوزستان؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته برگزار خواهد شد که نمایندگان کشورمان در دیدار رفت این مرحله عملکرد مناسبی نداشتند.

 

هر سه تیم ایرانی باقی مانده در لیگ قهرمانان آسیا این هفته میزبان بودند که در مجموع موفق به کسب یک برد، یک مساوی و یک شکست مقابل حریفان شدند.

 

استقلال تهران در حضور نزدیک به 70 هزار هوادار آبی موفق به شکست یک بر صفر العین امارات شد. پرسپولیس در حالی که از حمایت هوادارانش محروم شده بود، در حالی در ورزشگاه ساکت آزادی با تساوی بدون گل متوقف شد که مهدی طارمی یک پنالتی برای تیمش مقابل لخویا را از دست داد. استقلال خوزستان نیز در ورزشگاه سلطان قابوس عمان مقابل الهلال عربستان در یک بازی به اصطلاح خانگی 2 بر یک شکست خورد.

 

به نظر شما با توجه به نتایج به دست آمده و با در نظر گرفتن شرایط میزبانی کشورهای عربی، آیا نماینده های ایرانی موفق به کسب نتیجه مطلوب خواهند شد؟

 

فکر می کنید کدام نماینده کشورمان موفق به صعود به مرحله بعدی این مسابقات خواهد شد؟

 

دیدگاهتان را با دیگران به اشتراک بگذارید..

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: