کد خبر: ۷۲۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
تعداد بازدید: ۲۵۳
با خروج توده گرد و غبار میزان آلودگی هوا در خرمشهر به پنج برابر و آبادان به چهار کاهش یافت.
گرد و غبار در خرمشهر و آبادان کاهش یافتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، میزان گرد وغبار در ساعت 15 روز چهارشنبه در شهرهای خرمشهر 757 میکروگرم بر متر مکعب، آبادان 606 میکروگرم بر متر مکعب، اهواز 149 میکروگرم بر متر مکعب، شادگان 222 میکروگرم بر متر مکعب و سوسنگرد 232 میکروگرم بر متر مکعب است.

بر اساس این گزارش، میزان گرد و غبار در ساعت 14 امروز نیز در خرمشهر یک هزار و 353 میکروگرم بر متر مکعب، آبادان دو هزار و 376 میکروگرم بر متر مکعب، اهواز 229 میکروگرم بر متر مکعب و شادگان 291 میکرو گرم برمترمکعب بود.

استاندارد غبار در هوا 150 میکروگرم بر متر مکعب است.

 به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، گرد و غبار از ظهر امروز وارد شهرهای خوزستان شد. در ساعت 13 امروز میزان گرد و غبار در خرمشهر به 33 برابر حد مجاز و آبادان به حدود 22 برابر حد مجاز رسید.

هواشناسی پیش بینی کرده است که گرد و غبار تا پایان امروز ادامه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: