کد خبر: ۷۲۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
تعداد بازدید: ۱۸۰
سرمربی سابق پرسپولیس از تصمیم برانکو برای دادن پنالتی به طارمی انتقاد کرد.
استقلال نهایت استفاده را برد/ نباید پنالتی‌ها را به طارمی بدهندبه گزارش خبرداغ ، حمید درخشان در خصوص تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل لخویا اظهار داشت: این بازی فرصت خوبی برای پرسپولیس بود تا با کسب پیروزی کار را در تهران تمام کند و با خیالی راحت در قطر به مصاف لخویا برود.

 

وی افزود: در بازی‌های این‌چنینی موقعیت زیادی نصیب تیم‌ها نمی‌شود و برای همین از یک فرصت خوب مثل ضربه پنالتی باید نهایت استفاده را کرد. مثل اتفاقی که برای استقلال افتاد و به بهترین شکل از آن بهره بردند.

 

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد پنالتی از دست رفته توسط طارمی گفت: طارمی پیش از این هم نشان داده بود پنالتی‌زن مطمئنی نیست و برانکو قبلاً گفته بود دیگر به او پنالتی نمی‌دهد و نباید این اشتباه را تکرار می‌کرد. پنالتی‌زن پرسپولیس باید بازیکن دیگری باشد.

 

درخشان در ادامه گفت: با این شرایط کار برای پرسپولیس سخت شد و بازی سختی در قطر خواهند داشت ولی باید تلاش‌شان این باشد که اول گل نخورند و پس از آن بتوانند موقعیت ایجاد کرده و گلزنی کنند تا به امید خدا از این مرحله سخت بالا برویم.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: