کد خبر: ۷۲۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۶۱
صادقی:
مدافع سابق استقلال گفت: برای فصل آینده پیشنهادهایی دارم ولی اولویت من ماندن در پیکان است و حالا باید ببینم روند مذاکرات چگونه پیش خواهد رفت.»
مشتاقم که دوباره آبی پوش شوم اما برای رفتن به استقلال هر کاری نمی‌کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،امیرحسین صادقی مدافع فصل گذشته پیکان می‌گوید اولویتش برای فصل آینده ماندن در پیکان است: «مذاکراتی با پیکان انجام داده‌ام اما هنوز با یکدیگر به توافق نرسیده‌ایم. برای فصل آینده پیشنهادهایی دارم ولی اولویت من ماندن در پیکان است و حالا باید ببینم روند مذاکرات چگونه پیش خواهد رفت.»


صادقی در مورد اینکه آیا دوست ندارد با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند، ادامه می‌دهد: «بارها از علاقه‌ام در این مورد صحبت کردم و مشتاقم به استقلال برگردم. با این حال همه چیز دست من نیست و از طرفی حاضر نیستم برای رفتن به استقلال تن به هر کاری بدهم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: