کد خبر: ۷۲۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۳۰۲
مدیرکل بهزیستی فارس از راه‌اندازی شبکه مشاوره ازدواج در بهزیستی استان خبر داد.
راه‌اندازی شبکه مشاوره ازدواج در بهزیستی فارسبه گزارش خبرداغ ، سید مرتضی موسوی مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: کارگاه "راه‌اندازی شبکه‌سازی انجمن‌های ازدواج و خانواده با رویکرد مشارکتی" به همت بهزیستی استان فارس آغاز به کار کرد.

موسوی افزود: یک خانواده سالم پایه و اساس سلامت جامعه است و خانواده سالم نیازمند آموزش، تقویت مبانی فرهنگی، روحیه نشاط و شادابی است.

وی با بیان اینکه اگر جامعه از مراکز مشاوره آگاهی نداشته و استفاده نکند دچار چالش می‌شود، بیان کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی مسائلی مانند طلاق، اعتیاد، مناطق بحران‌زا و بزه‌های اخلاقی مورد توجه مقام معظم رهبری است که باید برای حل آنها تلاش کنیم.
 
وی با اشاره به ثبت 650 هزار ازدواج و 160 هزار طلاق در هرسال اظهار داشت: از هر 4 ازدواج یک مورد منجر به طلاق می‌شود که بیشترین آمار جدایی مربوط به 5 سال اول زندگی مشترک است.
 
موسوی با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر به حل مسائل اجتماعی و آسیب‌ها نیست افزود: NGO ها و سازمان‌های مردم‌نهاد به عنوان حلقه‌های واسط بین مردم و مسؤولان باید به دولت کمک کنند.
 
مدیرکل بهزیستی استان فارس تصریح کرد: انتخاب نامناسب، آگاهی نداشتن و عدم آموزش خانواده و زوجین از عوامل عمده طلاق است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: