کد خبر: ۷۲۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
تعداد بازدید: ۲۶۴
جنبلاط:
رئیس جنبش ترقی‌خواه لبنان ضمن انتقاد از عدم دعوت ایران به نشست ریاض اعلام کرد که عدم حضور این کشور باعث عدم شکل‌گیری یک توافق فراگیر در راه مبارزه با تروریسم می‌شود.
ایران باید به نشست عربستان دعوت می‌شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ،«ولید جنبلاط» رئیس جنبش ترقی‌خواه لبنان در خصوص نشست اسلامی-عربی-آمریکایی که روز گذشته –یک‌شنبه- در ریاض برگزار شد، اعلام کرد عدم حضور ایران در این نشست باعث عدم دستیابی به یک توافق جامع در راه مبارزه با تروریسم می‌شود.

جنبلاط تاکید کرد که ایران خصوصا پس از انتخاب مجدد «حسن روحانی» به عنوان یک شخص اعتدال‌گرا به ریاست‌جمهوری این کشور، باید به این نشست دعوت می‌شد تا یک توافق اسلامی جامع برای مبارزه با تروریست‌ها و افراط‌گرایان شکل می‌گرفت.

به نقل از روزنامه الدیار،  وی در ادامه و با اشاره به جنگ یمن اعلام کرد که باید تمرکز خود را معطوف به آموزش و توسعه می‌کردیم تا از بروز چنین جنگی جلوگیری می‌شد.

رئیس‌ جنبش ترقی‌خواه لبنان تاکید کرد که فلسطین باید کماکان به عنوان مساله اصلی به قوت خود باقی بماند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: