کد خبر: ۷۲۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۵۰
شلیک به دختر12 ساله در شوخی فیس بوکی؛
این فیلم که به صورت زنده در فیس بوک پخش می‌شد، با واکنش کاربران بسیاری روبه‌رو شد.
عمل کثیف باورنکردنی با دختر 12 ساله مقابل دوربین!به گزارش خبرداغ، پسر نوجوان آرژانتینی که در شوخی کودکانه ومقابل دوربین روشن متصل به شبکه فیس بوک، اسلحه پدرش را به سمت دختر همبازی‌اش گرفته بود، در یک حرکت اشتباه، شلیک کرد و او را کشت.


به گزارش پلیس، این حادثه هنگامی در شهر «سانتا روزا دی کالچینس» اتفاق افتاد که دو نوجوان 12 ساله دیگر نیز شاهد‌ش بودند. آنها دیدند که دوست 12 ساله‌شان با اسلحه شکاری پدرش، همبازی خود را نشانه گرفته بود و در برابر دوربین دوستش رجزخوانی می‌کرد که ناخواسته دستش را روی ماشه چکاند  و تیری به صورت دختر نوجوان شلیک شد و او را کشت.


این فیلم که به صورت زنده در فیس بوک پخش می‌شد، با واکنش کاربران بسیاری روبه‌رو شد. پسر نوجوان بازداشت شد اما پلیس اعلام کرد اتهامی بر او وارد نیست و شواهد از تصادفی بودن این تیراندازی حکایت دارد.

ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: