کد خبر: ۷۲۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۵
باشگاه سپاهان درراستای دست یابی به جام قهرمانی لیگ هفدهم با کاوه رضایی مهاجم استقلال مذاکره کرد و پیشنهاد وسوسه انگیزی به او داد.
پیشنهاد وسوسه انگیز سپاهان به کاوه رضایی!به گزارش خبرداغ به قل از جام نیوز،لابد می دانید قرارداد کاوه رضایی با باشگاه استقلال تهران بعد ازبازی برگشت مقابل العین امارات به اتمام می رسد و با وجود اصرارو تلاش مسوولان باشگاه هنوز زیربارتمدید قراردادش نرفته است.

 

همان طورهم که نوشتیم علیرضا منصوریان ازمهدی رحمتی کاپیتان تیمش که رابطه صمیمانه ای با کاوه رضایی دارد خواسته است این مهاجم را راضی به ماندن کند اما نگه داشتن بازیکنی که پیشنهاد 2 میلیارد تومانی دارد بسیارسخت است.

 

البته کاوه رضایی همواره مدعی است پیشنهاد خارجی داشته و می خواهد به آنسوی آب ها برود درحالی که پیشنهاد جدی تراین مهاجم داخلی است.

 

سپاهانی ها خوب می دانند کاوه رضایی دردوران حضوردرذوب آهن خاطرات خوبی ازخود دراصفهان به جای گذاشت و حالا تصمیم گرفته اند به هرشکل ممکن او را جذب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: