کد خبر: ۷۲۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
تعداد بازدید: ۹۵۰
دست و پازدن‌های دلواپسان برای تخریب روحانی و افزودن به آراء رئیسی در آخرین لحظه‌ها
با پایان زمان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری انتظار می‌رفت که رسانه‌های دلواپس حداقل به قانون احترام گذاشته و این چند ساعت مانده به زمان رای‌گیری دست از دروغ‌گویی و تخریب دولت بردارند ولی دریغ از ذره‌ای اخلاق و وجدان در این افراد و گروه‌ها. همچنان به تخریب روحانی می‌پردازند تا بلکه شاید بتوانند اندکی به آراء نامزد موردنظرشان بیافزایند.
در حالی که نهادهای نظارتی و قضائی شبانه‌روز در حال تذکر و اخطار به رسانه‌های اصلاح‌طلب هستند، از سوی دیگر رسانه‌های دلواپس و وابسته به نهادهای خاص، بی‌پروا و گستاخانه در حال تخریب دولت، دروغ‌گویی و جعل و انتشار خبر علیه روحانی هستند. 

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب ،  در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری رسانه‌های مخالف دولت که هم از دولت بودجه دریافت می‌کنند و هم از نهادهای خاص، هرکاری که از دستشان برمی‌آمد علیه حسن روحانی و اعضای کابینه تدبیر و امید انجام دادند. تمام آرشیو و تاریخچه انقلاب و نظام را شخم زدند تا بلکه بتوانند سندی علیه روحانی و جهانگیری به‌دست بیاروند ولی تیرشان به سنگ خورد و هرآنچه توانستند پیدا کنند تنها دو برگه از خرید زمینی بود که حتی آن را هم وارونه جلو دادند و واقعیت‌ آن را نگفتند.

این رسانه‌ها که بیشترین تخلفات انتخاباتی را انجام داده‌اند(اینجا) وقتی نتوانستند که از آرشیو انقلاب سندی علیه روحانی و جهانگیری پیدا کنند، با بلندگوهای‌شان روی به دروغ‌گویی و جعل خبر آوردند و انواع مطالب کذب را به دولت نسبت دادند؛ از تهدید روستائیان به قطع یارانه توسط دولت تا تعطیلی آموزش قران در مدارس و انتشار نقل‌قول‌های جعلی علیه روحانی و دیگر اعضای کابینه. 
وقاحت رسانه‌های دلواپس علیه روحانی/چرا قوه قضائیه رسیدگی نمی‌کند؟+تصویر

با این حال، با پایان زمان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری انتظار می‌رفت که رسانه‌های دلواپس حداقل به قانون احترام گذاشته و این چند ساعت مانده به زمان رای‌گیری دست از دروغ‌گویی و تخریب دولت بردارند ولی دریغ از ذره‌ای اخلاق و وجدان در این افراد و گروه‌ها. همچنان به تخریب روحانی می‌پردازند تا بلکه شاید بتوانند اندکی به آراء نامزد موردنظرشان بیافزایند.

اخیرا بعد از دیدار رئیسی و تتلو و بازتاب منفی این دیدار در رسانه‌ها و افکار عمومی، اتاق فکر این جریان سیاسی از ترس ریزش شدید آراء نامزد مورنظرشان دوباره به سراغ آرشیو انقلاب رفته و فیلمی را از جلسات مجالس اوایل انقلاب بیرون آورده که در آن روحانی سخنانی درباره توطئه دشمنان انقلاب بیان کرده است. نکته مهم در این فیلم این است که این افراد روحانی را متهم به دفاع از «اعدام» می‌کنند و به‌زعم خودشان این نکته‌ای منفی برای روحانی است. نکته این‌جاست در حالی این جریان سیاسی، موضوع «اعدام» را دستاویزی علیه روحانی قرار داده‌‌‌اند که همین موضوع درباره نامزد موردنظر خودشان مطرح شده است.

با این حال، یک نکته را این دوستان فراموش کرده‌اند، مردم دیگر نه فریب وعده‌های پوپولیستی و صدقه‌ای را می‌خورند و نه نشست و برخاست و عکس یادگاری گرفتن با تتلو می‌تواند آراء آ‌نها را افزایش دهد و نه افشای اسناد انقلاب چرا اگر بنا باشد اسناد و تاریخچه‌ها را رو کرد، معلوم نیست چه اتفاقاتی خواهد افتاد. البته این جریان سیاسی باید بداند که مردم سال‌هاست آن‌ها را شناخته، دروغ‌های‌شان را شنیده، فاجعه‌ها و میراث شوم مدیریت‌شان را با تمام وجود حس کرده و دیگر از تنش‌آفرینی و ایجاد التهاب در کشور خسته شده‌اند و این نکته‌ایست که به زودی مشخص خواهد شد؛ اندکی صبر تا پاسخ مردم.

وقاحت رسانه‌های دلواپس علیه روحانی/چرا قوه قضائیه رسیدگی نمی‌کند؟+تصویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: