کد خبر: ۷۲۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
تعداد بازدید: ۳۵۹
‌سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از کشته شدن 3 نفر و مصدوم شدن 2 نفر بر اثر واژگونی خودروی پژو۴۰۵ و برخورد با خودروی پژو ۴۰۵ دیگر در در خیابان معلم محمودآباد خبر داد.
به گزارش خبرداغ،‌زکریا اشکپور در گفت و گو با ایسنا‌، اظهار کرد: خبر واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ و برخورد با خودروی پژو ۴۰۵ دیگر در محمودآباد به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد.

وی افزود: این حادثه در خیابان معلم محمودآباد در ورودی روستای حربده اتفاق افتاد به طوری که در این حادثه خودروی پژو ۴۰۵ واژگون و به لاین مخالف منحرف شد و با خودروی پژو ۴۰۵ دیگر به شدت برخورد کرد.

اشکپور عنوان کرد: بلافاصله به پایگاه‌های اورژانس محمودآباد، تلیکسرو معلم‌کلا مأموریت اعلام شد  و بلافاصله آمبولانس‌های‌ مذکور در محل حادثه حاضر شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، اعلام کرد: در این حادثه متاسفانه یک زن نوجوان ۱۶ ساله و دو مرد ۵۰ ساله و ۲۸ ساله در دم جان باختند و دو مرد نوجوان ۱۸ و ۱۷ ساله مصدوم شدند.

این مسئول یادآور شد: این مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شدند.

‌برخورد پرادو با گاردریل در سوادکوه یک مصدوم و یک کشته برجای گذاشت

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از یک مصدوم و یک کشته بر اثر برخورد خودروی پرادو با گاردریل در منطقه دوآب جاده سوادکوه خبر داد.

زکریا اشکپور در گفت و گو با ایسنا‌، اظهار کرد: خبر برخورد پرادو با گاردریل در سوادکوه به مرکز ارتباطات اورژانس استان مازندران اعلام شد.

وی افزود: این حادثه که به دلیل انحراف خودروی پرادو و برخورد با گاردریل در منطقه دوآب جاده سوادکوه اتفاق افتاد.

اشکپور عنوان کرد: در حادثه دوآب سوادکوه یک زن ۳۶ ساله مصدوم شود و یک دختر بچه هشت ساله در دم جان باخت.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، یادآور شد: در این حادثه همکاران پایگاه اورژانس دوآب به محل حادثه اعزام شدند و مصدوم را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه  به بیمارستان شهدای زیراب منتقل کردند.


سه کشته از واژگونی پژو ۴۰۵ در محمودآباد بر جای ماند+تصویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: