کد خبر: ۷۲۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۶۲۳
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به دیدار یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با خواننده زیرزمینی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمود صادقی در واکنش به این دیدار در توئیتر خود نوشت: «دیدار رییسی با امیر تتلو نمونه‌ای دیگر از رفتار ماکیاولیستی اصولگرایان است. استفاده ابزاری از فقرمردم و تنگناهایی که خود ساخته‌اند».

457

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
0
سید ما با خواننده ای که 4 میلیون فالوور داشت دیدار کرد که اگر نمیپذیرفت معلوم نبود با این همه طرفدار که اکثرا هم درسن رای نیستند و از وی حرف شنوی دارن چه خطی میداد و آینده اینها چه میشد و خودش آیا در کشور میموند یا نه؟! اما دولت رانت و اختلاس و 4 درصدی برای جمع آوری رای کنسرت در مشهد برگزار میکند که اگر مخالفت شد بگوید اینا طرفدار جبهه مخالفن ببینید و رای ندهید و این سوال مطرح است آیا هزینه این کنسرت ها نمیشد خرج مردم محروم میشد؟ اینا ما رو با سرگرم کردن با کنسرت میخواهند از کرسنت دور کنند.
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
0
تو چرا نمیری وقتت جای وب گردی و نوشتن اراجیف صرف کمک و دستگیری از محرومین بکنی؟
اول یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوال دوز به مردم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: