کد خبر: ۷۲۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۶۸۸
در روزهای اخیر افراد مشکوکی با ائمه جمعه شهرها تماس تلفنی می‌گیرند و با اسم بردن از یکی از نامزدهای ریاست جمهوری به آنها می‌گویند دستور شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه این است که از این نامزد خاص تبلیغ کنید و به مردم بگوئید به او رای بدهند.
درخواست از ائمه جمعه برای تبلیغ یک کاندیدا!به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی:در روزهای اخیر افراد مشکوکی با ائمه جمعه شهرها تماس تلفنی می‌گیرند و با اسم بردن از یکی از نامزدهای ریاست جمهوری به آنها می‌گویند دستور شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه این است که از این نامزد خاص تبلیغ کنید و به مردم بگوئید به او رای بدهند.
 
 قطعاً شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه چنین دستوری نداده زیرا رهبر معظم انقلاب که ائمه جمعه نمایندگان ایشان هستند تاکید کرده‌اند که «هرگز نمی‌گویم به چه کسی رای بدهید یا ندهید اما اصرار دارم که در پای صندوق رای حاضر باشید.»
 
بنابر این، لازم است شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با انتشار اطلاعیه‌ای با این اقدام خلاف برخورد نماید و حساب خود را از سوءاستفاده کنندگان جدا کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
0
مملکت نیازبه ارامش داردازجدال بپرهیزد
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
0
یعنی صدا وسیما ،سپاه وبسیج ، قوه ی قضائیه و......از فرمان رهبری اطاعت نمیکنند که تما اختیارات خود را در اختیار رئیسی قرار داده اند ؟ اگر جواب منفی است پس شورای سیاست گذاری ائمه ی جمعه هم فرمان را از همان جایی میگیرد که دیگر نهادها میگیرند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: