کد خبر: ۷۲۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۹
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حق گرفتنی است؛ در قانون اساسی حقوق فراوانی برای مردم درنظرگرفته شده اما به طور کامل محقق نشده است.
توصیه میرسلیم: آرای‌تان را هدر ندهید!/برادران سپاهی اقتدار موشکی را حفظ کردند تا برگ برنده‎مان باشدسید مصطفی آقامیرسلیم در جمع مردم تبريز، اظهار کرد: کسی را باید انتخاب کرد که ایرانی را فدای بیگانه نکند و ایرانی را در مقابل اجنبی ذلیل و خوار و کم ارزش نشمارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، وی افزود: برخی فکر کردند که راه نجات ما این است که در مذاکرات سر تسلیم در مقابل آمریکا و یارانش فرود بیاوریم و با اینکه می دانند از آمریکا جز کلک و فریب برنمی‌آید اما بر فکر خود لجاجت می ورزند.

وی گفت: چندین ماه از اجرای برجام گذشته و ما به تعهدات خود به طور کامل عمل کرده‌ایم، دریغ از اینکه آنان نیز یک گام در راستای تعهداتشان و در راستای رفع تحریم‌های ظالمانه بردارند. آیا می‌شود باز امید بست که نظر مثبتی به ما داشته باشند.

میرسلیم بیان کرد: ما رتبه‌های خود را در دنیا از دست دادیم، دلیلی نداشت به خاطر مذاکرات کشور را معطل نگه داریم، همانگونه که برادران سپاهی کار کرده و اقتدار موشکی ما را حفظ کردند تا برگ برنده باشد و در مذاکرات محکم مذاکره کنیم.

میرسلیم گفت: این نسخه، نه تنها تورم را کاهش نداد بلکه بر رکود هم افزود و باعث کاهش سرمایه گذاری و افزایش بیکاری شد.

وی با بیان اینکه باید برای اشتباه یک دولت، تمام ملت نبايد تاوان دهند، افزود: این اشتباه به سادگی قابل جبران نیست، شرط اول رییس جمهوری منتخب این است که اعتقاد به مردم داشته و دوم اینکه ارزشهای انقلاب را قبول داشته باشد.

میرسلیم گفت: ما نیازمند یک رییس جمهور انقلابی هستیم که افتخار بکند به انقلابی بودن خودش، خدمت به محرومان را افتخار و رسیدگی به مستضعفان را وظیفه خود بداند.

وی اضافه کرد: چه رییس‌جمهور بشوم چه نشوم، تمام عیار در خدمت مردم هستم و وزرایی از میان این ملت شریف انتخاب می‌کنم که تجربه دانش رفاه و هرآنچه دارند در راه اعتلای مردم بگذارند.

وی بیان کرد: این زخم را باید علاج کنیم، نمی‌شود شاهد باشیم که قصری بر پاست و در پایین آن عده‌ای هستند که دنبال نان می‌گردند، این در شان نظام جمهوری اسلامی نیست!

وی گفت: چرا اینقدر اختلاف فاحش طبقاتی رخ داد، چرا باید چنین شرایطی فراهم باشد؟ باید رییس جمهور کشور اعتقاد عملی به انقلاب و ارزش‌های آن داشته باشد.

میرسلیم افزود: نمی دانید در کشورمان چقدر سرمایه خوابیده اگر بهره برداری کنیم کشور ما رتبه یک جهان خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: به دوستانتان هم توصیه کنید که آرای تان را هدر ندهید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: