کد خبر: ۷۱۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۳۴۳
زلاتكو كرانچار خواستار جذب دو بازیکن تیم استقلال تهران شده است.
سپاهان به دنبال جذب کاوه رضایی و فرشید باقریبه گزارش خبرداغ،زلاتكو كرانچار سرمربي سپاهان كه روز گذشته قرارداد رسمي خود را با اين تيم به امضا رسانده است ليستي را به مسوولان اين باشگاه داده كه نام دو بازيكن استقلال در اين فهرست ديده مي شود.

 

 كاوه رضايي كه سابقه حضور در ذوب آهن را دارد یکی از مهم ترین بازیکنان لیست کرانچار محسوب می شود و امیدوار است با حضور وی خط حمله تیمش را تقویت کند.

 

گزینه بعدی فرشيد باقري است كه طي هفته هاي اخير عملكرد خوبي در استقلال داشت اما فصل آینده با توجه به بازگشت چشمی و حضور ابراهیمی و نورافکن باید نیمکت نشین بماند و ترجیح می دهد به تیمی دیگر برود.

 

سپاهان در چند فصل اخیر افت کرده و امیدوار است که با کرانچار به روزهای طلایی بازگردد و طبعا یکی از راهکارها نیز جذب بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود.

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: