کد خبر: ۷۱۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۲۹
اینطور که گفته می‌شود مذاکرات زهیوی با استقلال جدی شده است و بعید نیست که این بازیکن نخستین خرید استقلال در این فصل باشد.
منتظر نخستین خرید استقلال باشید/ شاه ماهی مدنظر پرسپولیس آبی پوش می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مهاجمان تیم‌های الشحانیه و نفت‌تهران مدنظر استقلال برای فصل آینده قرار دارند. علیرضا منصوریان برای تقویت خط حمله تیمش برای فصل آینده نیاز به یک مهاجم دارد، مهاجمی که همانند کاوه رضایی سرعتی و جنگنده باشد. سرمربی استقلال برای این موضوع، دو گزینه مانند سجاد شهباززاده و مهدی رحیم‌زهیوی را در نظر گرفته است. جالب است که هر دو بازیکن قرار بود نیم‌فصل دوم سال گذشته به استقلال بیایند اما محرومیت از نقل و انتقالات باعث شد تا یکی راهی نفت‌تهران شده و دیگری به الشحانیه قطر برود. قرار است گزینه‌های مورد نظر با دقت بررسی شده و مذاکرات با هر دوی آنها انجام شود تا از میان شهباززاده و زهیوی یک بازیکن به استقلال بپیوندد.


اینطور که گفته می‌شود مذاکرات زهیوی با استقلال جدی شده است و بعید نیست که این بازیکن نخستین خرید استقلال در این فصل باشد. با توجه به اینکه خریدهای فصل قبل استقلال چندان خوب نبودند و اکثر آنها برای این تیم کارآیی نداشتند منصوریان برای فصل جاری نسبت به خریدهای خود وسواس بیشتری به خرج می‌دهد و سعی می‌کند بازیکنی را جذب کند که به کار استقلال بیاید.

 

این درحالی است که از مدت ها پیش بحث حضور این بازیکن در پرسپولیس هم شنیده می شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: