کد خبر: ۷۱۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
تعداد بازدید: ۲۳۹
در روزهایی که از برانکو بابت استفاده از محسن ربیع خواه در ترکیب پرسپولیس انتقاد می شد او با استدلال کم اشتباه بودن این بازیکن از تصمیم خود دفاع می کرد.
با حضور این ستاره ها در پرسپولیس، این بازیکن شانسی در ترکیب نخواهد داشتبه گزارش خبرداغ ، برانکو درست می گفت. ربیع خواه بازیکن کم اشتباهی است اما او در فاز هجومی هیچ حرفی برای گفتن نداشت. در دفاع نیز اگر چه خوب بود اما شرایط ایده آلی نداشت. به همین دلیل به اعتقاد برخی ربیع خواه بازیکنی مطمئن دفاع اما با کیفیت متوسط رو به پایین در حمله است.

 

برای فصل جدید ربیع خواه کار دشواری برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس خواهد داشت. با توجه به اضافه شدن شجاع خلیل زاده به این تیم و همین طور صحبت هایی که درباره حضور سعید آقایی در جمع سرخپوشان مطرح می شود به نظر نمی رسد او شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی داشته باشد و مشخص نیست جایگاه او در تیم برانکو به چه ترتیب خواهد بود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: